Jump to content
Kolokolo

Cykl dla 35-latka na ujędrnienie ciała i lekki przyrost masy

Recommended Posts

Witam jak w temacie mam 35 lat, jestem kierowc? i moje ciało zaczyna nabierać za dużo w brzuchu. Chciałbym stracię brzuch ( tutaj myślę nad trenerem personalnym i dietę ) i nabrać trochę masy. Dodam jeszcze że masę chciałby skierowa? w 70% na nogi poniewa? jestem po operacji kolan ( wi?zad?a ) i cidźko doprowadziś nogi do stanu wcze?niejszego. Jakie sterydy w jakich dawkach mogę przyjmowa?, jak długo trwa taki jednorazowy cykl. Nie mam za dużo czasu na siłownie czy basen ale chciałbym w cięgu 2-3 miesięcy coś z tym zrobić. 

Tak masz rację jestem kompletnie zielony i dlatego jestem tutaj żeby ktoś mi podpowiedział co i jak mam robić. Wiesz jak wygląda pićka do kosza pod koszulk?? Do takiego stanu nie chcę się doprowadziś, jesteżcie specjalistami w tej dziedzinie więc może mi lepiej coś podpowiesz zamiast krytykoważę

wydaje mi sie ze jak czlowiek sam w sobie nie znajdzie motywacji to nawet jakby sam arnold czy inny dorian do niego przyjedzie to i tak nic z tego nie bedzie....

wracajac do tematu

hmmm 2-3 miesiace na zlapanie formy to zbyt malo

malo czasu na silownie to tez za wiele dobrego nie wrozy

kuracja sterydowa w twoim przypadku ne ma sensu wedlug mnie. dlaczego? wiecej sobie zaszkodzisz niz zyskasz

70% sierowac masy na nogi. no niestety tak to nie dziala. sam bym chcial tak wybierac w co ma mi wejsc:P

co do wzmocnienia kolan opisze pewnien przypadek

mam mlodszego kolege jest po operacji kostki, nie wiem co mu tam poszlo ale rehabilitacja itp. pokazywal mi fotki nog zeby porownac ta zdrowa z ta po operacji. tragedia. ta po zabiego skora i kosc, nie przesadzajac o polowe mniejsza niz zdrowa.

chlopak lubi grac w pilke, ma swoja klub i jest w druzynie w swopim zakladzie pracy. po zabiegu wrocil to grania ale bez stabilizatorow nie dawal rady grac a i z nimi nie wytrzymywal 90 min.