Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

Decka Dick

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Summerbreeze155

Summerbreeze155
  • Użytkownik
  • 1 postów

Napisano 18 czerwiec 2017 - 17:20

Jestem nowy na forum i mało doświadczony jesli chodzi o koks. Stad moje zapytanie. 
Przyjmowalem dece 10tyg dawka 250 (chcialem nasmarowac bolace stawy) Plus Propionat Testosteron 50mg co 2-3dni (czyli ok 20 wstrzykniec przez ten czas). Niestety dostalem deca dick. "Mały Generał" raz działa na pół gwizdka raz wcale, spadło libido, depresja, spadek siły i mocy. Od wczoraj czyli około 3,5tyg po ostatnim zastrzyku deki zacząłem przyjmować Clomid w dawce 100mg na dobe. Narazie przyjąłem dwie tabletki a w opakowaniu mam 24szt. Wertuje od wczoraj fora i szczerze mówiac to jestem bardziej zielony niż byłem. Wiem, ze powinienem zrobic badnia ale poniewaz mieszkam poza granicami Polski w kraju gdzie na wszystko serwują jedynie paracetamol wiec wykonanie badan na obecną chwile jest NIEMOZLIWE. Więc RATUNKU bo strzele sobie w czache co radzicie czy: 
- czy poczekac na dzialanie clomidu tzn dobrac do konca 24 tabl? 
-czy dorzucic do clomidu nolvadex? i w jakiej dawce? 
-czy rozkrecic sie i przerwac clomid i zaserwowac testosteron i pozniej pelny odblok hcg i nolva ewentualnie clomid?! 
Bardzo prosze o powazne porady bo totalnie jestem zalamany.
Waga
83
Wzrost
179
Obwód ramienia
37
Obwód klatki
113
Obwód uda
49
Obwód talii
8
Staż na siłowni
długi z przerwami plus sztuki walki
Dieta (przedstaw ilość spożywanego białka, węglowodanów i tłuszczy)
wysokobiałowa
Ile i jakie przebyte cykle sterydowe
deca i testosteron
Opisz swój plan treningowy
Cel cyklu
wzmocnienie stawow plus definicja
Ostatni cykl i odstęp czasowy od jego zakończenia
poczatek 13tyg koniec 3 tyg temu
Poziom BF% (tkanki tłuszczowej)
Tendencja do tycia/chudnięcia (typ budowy)
tycia
Stan zdrowia
dobry
Skłonność do łysienia lub porostu owłosienia
nie
PPM (podstawowa przemiana materii)
dobra